Szolgáltatásaink
Székhely szolgáltatás

Minden vállalkozásnak rendelkezni kell székhellyel a törvényes működéshez. Különböző okokra hivatkozva a székhely kérdése problematikus tényező lehet a vállalkozás jövőjét illetően. Számos esetben a székhelyen – a tevékenységből adódóan – nem lehet gazdasági tevékenységet végezni, ehhez szükség van telephely, fióktelep meglétére. Cégünk a székhely szolgáltatás révén a központi ügyintézés lehetőségét kínálja.
A székhelyszolgáltatás önmagában általában egy címet takar, ahol a hivatalos küldemények érkeztethetőek, gyűjthetőek, erről a cégtulajdonos rendszerességgel értesül. (Adószám felfüggesztés elkerülése, egyéb végelszámolási ügyek, stb.)
KINEK SZÓL A SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS?
Az Xconsult Audit Kft. által kínált székhelyszolgáltatás mindazoknak szól, akik nem akarnak külön költségen a székhely kiépítéssel bajlódni, időt pazarolni, ügyviteli meneteket tanulgatni, valamint legfőképp a hivatalos megkeresések megtalálják a céget.
A székhelyszolgáltatás igény esetén úgynevezett backoffice-szal bővíthető, cégünk erre is kínál megoldásokat.
Nincs ideje számlázni, kintlévőségei után szaladgálni, szerződéseket összeállítani, üzleti tervet készíteni? – cégünk teljes apparátussal és lassan 10 éves tapasztalattal áll rendelkezésére.
Unja már az ingyenes levelező rendszerek korlátai miatt elkeveredett leveleket, meg nem kapott nagyobb anyagokat? - saját céges postafiók fillérekből.
Szolgáltatásainkat kisebb forgalmú, irodai hátteret nem igénylő vállalkozások adminisztratív segítésére is kínáljuk, igény szerint akár cégképviselettel, vagy adott esetben könyvelési szolgáltatással.
Komplex szolgáltatás keretében akár egy helyen elintézheti székhellyel, könyveléssel kapcsolatos ügyeit.
Egyedi igények esetén kérje ajánlatunkat.